Tuesday, June 2, 2009

Sahabatku Ratha

Salam..

Minggu ni Ratha akan berkahwin. Ratha sahabat aku di office. Sebenarnya aku tak sangka dia akan berkahwin memandangkan dia menghampiri berusia 40 thn. Dan bakal suaminya juga bukan jauh tetapi sahabat baiknya yang rapat dengannya yang dia sendiri tak menyangka akan jodohnya itu. Itulah orang kata kalau dah jodoh tak kemanakan...Tetapi jodohnya ini telah tentukan oleh kedua belah parents masing2. Aku ada juga bertanya pd Ratha...what is ur feelings now towards ur future husband which is before is yr best friend..?? she just smile and replied..."I don't knowlah La....I don't have the kind of feelings yet...hopefully it will change later.." Aku nampak ada sedikit genangan airmata di matanya...Pastu aku bersalah plak tanya soalan cam gitu..Anyway..for Ratha moga berkekalan hingga akhir hayat...(nak pegi tak wedding dia...??? banyak gak wedding nak pegi nih...hishh!!..boleh kita pegi tak bang..??)

No comments: