Thursday, September 10, 2009

090909

Semalam memang tarikh keramat...
aku jadi mangsa keadaan...paip pecah kat Serdang.
Makanya aku dan passenger aku monteng keje.
Mana taknya, aku sampai kat tempat kejadian tu lebih kurang pukul 6:50am.
Bila jalan dah tutup lencongan dibuat menuju ke Pasar Borong Selangor...
Call hubby tye alternative way..Hubby kata kena patah balik ikut Cyberjaya...
Bila berjaya buat U turn jam dah pukul 8:05...
Hubby kata baliklah..dah lambat pun.
Dengan persetujuan bersama passenger pun tak kisah, baliklah aku dgn rasa tak bersalah...

Di radio menyatakan jalan2 yg boleh dilalui..
Memang jem yg teramat teruk pernah aku lalui..
Dalam perjalanan pulang sempat gak aku tengok mat-mat motor lepak2 kat tepi jalan..
Macam berkelah pun ada...chatting ngan polis pun ada...

Kebetulan lagi satu..
Ketika mengikut hubby petang smlm utk berjumpa customernya, aku hanya menunggu di dalam kereta. Sambil mencari2 siaran radio kegemaran aku tetiba aku terpandang di panel screen digital display kereta tertera 9999km..hhmmm interesting coinsidentkan..

No comments: