Tuesday, August 17, 2010

Ramadhan 1431H

Dah seminggu ramadhan hari ni..
Belum ada kesempatan ke bazar ramadhan..walaupun skrg ni ada kat mana2 jer..
Nak singgah atau tak nak jer...
Tapi aku memikirkan masa...dek kerana mengejar masa jadi aku beli saja di canteen.
Kak Yah tukang masak canteen baru masak jer aku and the geng dah siap2 nak booking lauk favourite..
Jadi bila balik tak ler kelam kabut mencari juadah berbuka...
Weekend hari tu aku masak..ala kadar jer..
2 hari ni hubby ada jemputan di hotel..aku berbukalah ngan anak2..

Ramadhan kali ni aku rasa mcm lain jer...
tak macam tahun2 lepas selalunya sebelum ramadhan sampai aku dah siap2 beli telekung baru. Lepas tu aku tukar satu rumah ngan yg baru..eh!eh!..bukan beli baru yea..tukar kepada yg lain jer..tahun ni satu pun aku tak buat..kenape ehh!!??

No comments: