Monday, October 25, 2010

Tertidur punya pasal


Alkisah....
Ini Hot FM punya topik pagi tadi. Tetiba aku teringatlah kisah aku tertidur.
Aku tertidur seketika di traffic light..!!! Al maklumlah dari Shah Alam ke Bangi...
Tak taulah berapa second aku terlelap ...tau2 rasa kereta macam bergoyang..
Dlam keadaan mamai2 tu aku tengok org kat depan tu dah keluar nengok bumper blakang dia. Aku plak tgh risau sbb aku bawa anak aku yg bongsu tu..ok dia tak apa2..anak aku siap sound aku.."ibu langgar ke"?

Ya ALLAH..habislah kemek kereta org ni aku kerjakan...risaunya aku sambil aku melangkah kluar dr kereta tersengih2 minta maaf kat pakcik tu.."Huh..!! tido ke..??"dia sound aku sambil menonggeng2 mcm mencari sesuatu..

Aiik...!!! byknya calar kat keta pakcik tuu....calar balar...calar yg aku langgar yg mana satu eerkk??? Pakcik tu garu kepala tak gatal dia...habis calar balar tu diusiknya..tak nampak pulak calar baru pun...sume calar dah lama, yg dah sedia ada sblm aku langgar dia..Hhhmm...jadi case close..dia tak dpt nak charge aku...hehehe..ini kes kissing jerlah tuu..

Itu aku..tp ada sahabat tertidur mcm aku gak kat traffic light..keta auto..bila berhenti gear tak diletakkan ke "P" atau "N" dan tak pull handbrake. Bila dia terlelap dlm beberapa second keretanya tlh melanggar bas didepan..Maka keretanya yg rosak teruk..Moral of the story...Dah jadi baru nak serik..huahahha...

No comments: